03
25
2009

Online konvertálás

 Érdekes oldal, megér egy próbát mivel igensok formátumot ismer. De vajon mennyi idő múlva lesz kész?

http://www.media-convert.com/hu/

Írta: nuphar | Tags: Címkék: online konvertálás
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://macoldasok.blog.hu/api/trackback/id/tr541025656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

urbanstyle 2009.03.26. 11:16:27


Hello
Lenne egy kérdésem, ha nem gond. Gonoltam anno, hogy biztonság kedvéért bootcamp-el felteszem az XP-t. Remek. Siker. Csináltam neki egy 30 gigás partíciót. 2 hét után rájöttem, hogy nincs értelme, az OS X agyonveri. letöröltem. és most ott ál egy 30 gigás partíció.

vissza lehet valahogy varrni az alap HD-hoz, hogy megint egy egység legyen? Anélkül perzse, hogy a rendzsert újra kelljen húzni.
Köszi a segítséget!

nuphar · http://macoldasok.blog.hu 2009.03.26. 16:55:50

Hello!
Bocs a késői válaszért, de dolgoztam.
Olvastam olyat hogy a bootcamp-el is vissza lehet de ha mégsem, akkor az iPartitional biztosan:
www.macupdate.com/info.php/id/15360
Csak saját felelősségre. Szerencsére nekm ilyesmi nem kellett, tapasztalatot nem tudok írni.

urbanstyle 2009.03.26. 22:04:38

köszi szépen! megnézem a bootcampet, de azért biztonság kedvéért lehúztam a progit amit ajánlottál.
Az nem gond, hogy azt írja az oldal, hogy demo? mmint, hogy nincsenek a funkciók lekorlátozva?

urbanstyle 2009.03.26. 22:11:02

huhh vagyis jah, szinte semmi nem elérhető...vagy én avgyok a béna..

urbanstyle 2009.03.27. 13:18:23

na köszi, megoldódott. A Disk Utilityben simán lehetett törölni a nemkívánatos prtíciót és simán kibővítettem az eredetit.
Minden király, nem veszett el semmi - persze a törölt partíció üres volt.

köszi

nuphar · http://macoldasok.blog.hu 2009.03.27. 15:50:29

végülis igen gond a demo, de ha megveszed akkor minden működik :o)

ha megkérlek dobnál nekem egy leírást arról. hogy hoztad össze a Disk Utility-vel?
kiraknám ide, hasznos tanács lehet másnak is
ha lehet az email címre küld légyszíves! előre is köszönöm!

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)