03
04
2009
--

Safari 4 betöltés jelző

Hogy lehet a Safari 4-be visszarakni a betöltést jelző csíkot?

Terminalban:

defaults write com.apple.Safari DebugSafari4IncludeToolbarRedesign -bool NO
defaults write com.apple.Safari DebugSafari4LoadProgressStyle -bool NO

 

Aztán indítsuk újra a Safari-t.

 

forrás: beszeljukmac.com 

Írta: nuphar | Tags: Címkék: safari terminal
| · 1 trackback |

A bejegyzés trackback címe:

https://macoldasok.blog.hu/api/trackback/id/tr92978823

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: MACváltoztam blog 2009.03.05. 10:30:51

A Safari 4 betöltésjelző csík visszaállításaNem szeretnék más tollával ékeskedni, ezért még most kijelentem, hogy a megoldást nem én találtam ki, vagy nem én kerestem ki google-ből, hanem a MAColdások blogról szedtem! Nem is akarom nagyon húzni az időt, u…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)